Lördag

Just nu har jag gjort lite på en uppgift till skolan , den är lite svår men jag kämpar :) ikväll kommer sandra , pernilla hem hit , då ska jag laga fläskifile , lite sånt till oss , min sallad mums mums. så blir det bara att man sitter här hemma , tar det lugnt och har lite trevligt tjejsnack!
Många som nog ska ut men jag orkar inte , malmös uteställen som sagt är B , dom lockar mig inte , det kryllar bara av
fjortisar , knepiga männsikor.
Så en lugn lördag blir det för min del iallafall..

var nere på ica innan med johanna , då slog det mig när jag gick förbi en liten hylla , där var massa saker för alla hjärtans dag , jag fick en klump i magen.... alla hjärtans dag nej sa jag bara.... blev lite ledsen i ögat där  : / blir väl att man är själv denna gång , bara det gör en så nere.

puuhhh säger jag bara........

Nu ska jag inte tänka på det för då blir jag  bara nere, det vill jag inte.. utan får ta den dagen då. vem vet kanske hittar på nåt med tjejerna eller nåt. ja , nu skriver jag det, hade ju varit underbart att fira den med dig...men det är väl  bara önsketänkande för min del.   :(

Nu ska jag fixa här hemma innan sandra kommer... ha det  bra igen.

CIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0