pratas vid

Pratades vid igår , det kändes bra att få svar på det jag har varit förbannad, väldigt ledsen över. jag tror på det du sa men tycker ändå att det kan vara lite för tidigt för det har gått 3 veckor. men som sagt vad kan man göra. det är en stor skillnad mellan dom två sakerna , som tur va så var det , det milda så att jag kunde andas ut lite men det känns fortfarande. för annars kändes det som att jag var en pappersbit som låg i soptunnan , allt hade försvunnit från dig som  vi har haft , det hoppas jag verkligen inte att det har .
för vi hade en väldigt bra tid tillsammans.
Jag har verkligen varit den perfekta ,har aldrig offrat så mycket för någon förr.

Nu ska jag göra mig i ordning till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0