Tycker inte om

Igår var vi då ute, vi hamna på Slagt , det stället ska man ju inte hurra för. kryllade av fjortisar , typ inget folk  . Not nice.

Jag åkte hem till pernilla så att jag va där vi sju tiden , sen så gjorde vi oss i ordningen , sen vid halv tio tiden så kom vi till emelie , då hade inte grabbarna kommit än utan det var jag , pernilla , emma , emelie , rosanna och sen typ 15 min senare så kom nisse, tommy (t-boy), fille , snärre , emil och victor.
Vi satte igång med olika drick spel , vi kom på en massa nya och det funkade hur bra som helst *hihi*
Vi satt hos henne till klockan var lite över ett , sen kom taxin och hämta oss, så hamna vi på slagt *bläää*  Men jag , snärre intog dansgolvet och sen fick vi sällskap av emelie , pernilla.
Sen  var det bara jag , emelie kvar och shejka rumpan. men vi var grymma så klart man har ju movesen i kroppen :)
Vid tre tiden så gav jag , emelie upp för vi palla inte av stället. Så emelie pojkvän hämtade upp oss två , vi lämna dom andra kvar på slagt . Så körde andre mig till KB för jag skulle möta upp Rosanna där  för att tommy , nisse , fille och hon hade stuckit till Kb istället , det gjorde dom nog rätt i.
I bilen som Andre hämtade oss i så fanns det en 9 veckors rottwihiler valp , hon var ju såååååååå söt , jag kunde inte släppa blicken från henne.
Väl framme iallafall på KB så väntade jag där  ute i ca 10 min , men under tiden kände jag mig trygg för det var en massa poliser.   :)
När Rosanna kom ut så skulle vi försöka hitta en taxi men det var ganska svårt , plus att dom ville ha så sjukt mycket pengar , det stämmer inte men nu var det i och för  sig inte 23an eller 97an utan några andra konstiga bolag så vi sket på dem , tog en svart taxi , killen som körde hette alan, riktigt  trevlig var han mot oss.. och vi skojade som sjutton med honom.
Vi kom hem säkert , det kostade bara 100 kr så det var som hittat.
Somnade direkt när jag la huvudet på kudden.

Jag tycker ärligt talat inte om att vara singel, jag ser inget roligt med det. vill känna denna trygghet , närhet .Liksom på dansgolvet folk skulle tafsa , hålla på liksom nej tack.
Vill ha dig i mitt liv, känna din närhet hos mig, kyssa dina läppar igen. Kände mig otroligt trygg med dig , jag vill ha det med dig igen.
Hoppas att vi finner varandra igen , det hade gjort mig så otroligt lycklig. vet att vi hade fått det otroligt bra tillsammans igen. Känner det på mig.

Men iallafalll idag är det då lördag, idag blir det med hem uppgiften , jag ska göra den med Amelie genom msn haha men det blir skit bra , vi har gjort upp en plan.
Sen ska jag gå en runda med Johanna, sen ikväll får jag se vad som händer... vem vet kanske hänger med sara och dom ut.... annars blir det bara vara hemma , tråka... haha nej men iallafall bara ta det lugnt för min del.
Ska ut och springa ikväll om jag är hemma.

Nej , nu ska jag hoppa in i en dusch så jag känner mig pigg , kan fräscha till mig lite :)

Lägger kanske upp bilder från förfesten , om emma lägger in dem i sin dator.

Ha en bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0