Vi fick G

Min grupp fick godkänt på vårt första grupparbete , det e bra. för när det gäller grupparbeten kan man bara få godkänt.. så det kändes bra när vi fick  tillbaka dem idag  :)
Slutade kl två idag istället för halv fyra , det e ju inte fel det iheller. så jag honner plugga lite till provet på måndag, håll tummarna att jag klarar av det!

Fattar inte att jag kan få ut detta ur mitt huvud men men.. hoppas ju att man kan se oss två tillsammans igen :) men ska inte hoppas för mycket  iheller. men vad ska jag göra. man ska ju aldrig  säga aldrig. tänker så mycket tillbaka hur man haft det osv , det var ju bara så jäkla underbart. vill ha det så igen.. du och jag , våra smeknamn , ohh yeah :) hahaa
underbara minnen.

Nä, har börjat tänka att man kanske ska börja motionera ännu mer , få mer resutalt med kroppen min. har nog gått ner lite under dom två senaste månaderna , folk har nämnt det att jag har det. trivs med kroppen man kan trivas ännu mer. men just nu kurrar min mage sjukt mycket  men har inte så värst mycket mat hemma eller pengar. men nåt kan man kanske rota fram ihope. vill bara att csn pengarna ska komma nu.. vill ju inte leva på bara makaroner , köttbullar. vill göra min goda sallad , mat som jag brukar. mmm blev sugen på min maträtt med färskpasta , kyckling , creme fresch , bacon, ärter. mums  :)

Ne gott folk nu ska jag göra min läxa, sen ut och gå en lång runda.
ha en bra onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0