Vissa "kockar" är för roliga

Jag , Kitty och Pernilla anländer på Rosengård innan ikväll,vi alla var hungriga för att ingen av oss hade ätit middag. Så vi går in på ett ställe som ligger precis vid citygross i nån liten hydda *hihi* och vi beställer varsin rulle, sätter oss , väntar in våran mat. Under tiden sitter vi och iaktar dessa män som står i köket..hmmmm säger jag bara.
Först så kan dom inte föra pizzadegen runda utan har en maskin till det, vi små skratta åt detta , sen inte nog med det så kommer pizza snubben ut med en glovmopp , börjar göra rent pizzaugnen med denna mopp , där tog ju bara priset , där börja folk märka att vi små skratta åt de. inte nog med det så ska dom göra vid ena bänken vid deras sallad , då sprutar han så mycket ajax så att det kommer på grönsakerna ...smakligt *not*
Vi hade kommenterat deras golv för det var ju så himla grisigt , just då kommer snubben ut med en vatten kokare och hället hett vatten på golvet.. hahaha detta var ju bara för mycket.... vi fick oss ett gott skratt. Väldigt underhållande , sen plus att man förstod ju inte ett smack vad dom sa till folket  för dom bara babbla sitt hemspråk. tragiskt men inget man kan göra åt saken.
men iallafall deras rulle var god fast att jag inte ens åt halva rullen. har blivit ganska liten i maten , men det är rätt skönt plus att jag tänker  på vad jag stoppar i munnen.. sen allihopa jag har typ inte druckit läsk på snart två veckor :) varit nån enstaka gång  nån bruk bara.. men i kylen finns det inget sånt. dricker mest vatten.. en sund maria :)

Om ni undrar varför vi var på rosengård som typ aldrig inträffar så var det för att vi skulle kolla på jimmy , snärre som spelade hockey match där. och tyvärr så förlora dom men matchen var ändå okej att kolla på.
Pernilla och jag tog bussen hem till mig, under tiden vi vänta på bussen så först var det en bil som backade  rak mot oss för att killen skulle " checka " idiot , sen var det en del bilar som tuttade. liksom människor skaffa er ett liv.

men kvällen var bra  ändå. underhållande , skratt  och knasiga människor i sina bilar.

Nu ska jag sussa kudden, i morgon kommer Amelie hem till mig , då ska vi plugga lite , fixa med ett arbete , sen på kvällen blir det utgång. vet ej vart ännu men lutar nog åt slagt eller etage.

Dröm  fina drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0