9/7

Torsdag i dag , det har inte hänt så jätte mycket under denna dagen. Varit på jobbet i några timmar bara för att göra en deligering , det är att jag  har lov till att ge medicin , insulin till dom boende. jag klarade provet , det kändes jätte bra :)
Skulle ner till höllviken idag men jag orka inte, jag börjar jobba kl 7 i morgon bitti och så slutar jag kl 20 på kvällen så det är en väldigt lång dag för min del. Direkt efter jobbet ska jag till Limhamn , bjuden på middag hemma hos emelie med tjejerna , dom ska ut men jag ska hem efter det för det är jobb på lördagen också.
Sen på lördag blir det grillning osv hemma hos Ida i höllviken , sen utgång.  blir antingen Sb eller etage jag hoppas etage för då har jag nära hem i och med jag ska jobba på söndag också.

Så just nu så lyssnar jag på lite musik , bara slappnar av och sen blir det ut och träna lite för min del.. kommit igång med min powerwalking igen, det är riktigt skönt :)
Blir en tidig kväll för jag ska upp vid halv sex i morgon usch.. skulle egentligen haft sov morgon men nej..man får tänka PENGAR *hihi*

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0