Hemma

Jag kom hem i tisdags från spanien , den resan va riktigt bra, en riktig avslappnings resa, det kan behövas ibland. vi åt gott , bada , sola ,va på marknader osv.
Vi alla kom hem med fin färg , på ett sätt va det skönt att komma hem ,det var för man skulle få sova i sin egna säng osv. men hälften av en ville bara stanna ett tag till.
Vi bodde i rosannas morfars hus där , det var två våningar , en pool fanns där oxå som tillhörde området . vi hade två dagar då det var mycket moln på himlen men det hindra inte oss för att sola , bada.annars så var det bara sol , åter sol, sista dagen för mig va liksom att jag orka inte ligga och sola i timmar utan jag gick ut och in från huset hela tiden :)

Jag kommer lägga upp bilder när jag väl har fått dom :)

Till nåt annat dagen efter vi hade kommit hem så började jag jobba på vårdboendet i vellinge , än sålänge trivs jag jätte bra. har dock inte varit där så mycket utan mest kollat hur man sköter det där , hjälpt till , sen får jag sköta det själv när mina veckor sätter igång.Kommer också att få hoppa in när dom behöver folk , det säger jag inte nej till! sen till hösten har dom iallafall varannan helg till mig, det är bättre än ingenting  och det är OB , i och med jag går på CSN så är det härigt att få en liten extra slant ner i fickan :)


Grattis pernilla att du fick jobbet :) så nu e det dags att fira dig!!!!

Nu ska jag vara social mot familjen min.. ha en bra söndag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0