Födelsedagen

Som dom flesta vet så blev jag ett år äldre igår , min dag var väldigt bra. va först i skolan , under tiden där fick jag fina sms av vänner , sandra skickade ett fint  sms där hon sjöng så fint , lite strax efter fick jag ett fint sms av karl också, han sjöng med :) hihi alltid kul!
På kvällen kom släkten , då blev det klasskaka osv , alla var på glatt humör. fick massa  blommor , sen fick jag två jätte fina ringar som jag velat ha , så fick jag pengar till min Spanien resa :) Tack så jätte mycket.

Sen så tittade rosanna förbi med en fin ros , ett jätte gulligt kort , sen fick jag en fint bukett av linn. me love flowers :)

Så min dag har varit  jätte bra .. Tack så mycket till alla :)



        

Tog inte så många bilder , hade fullt upp med att prat :)
annan bild på den nya färgen i mitt badrum hahaha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0