känner mig så tom

Ikväll har jag verkligen känt mig så tom , lite nere och jag har inte gjort det på ett tag nu. men det bara kom på en sekund alltså....
tänker på alt , hur jag vill ha det , jag vill spola tillbaka en del saker osv. vet ju att allt kommer gå framåt för mig  som tur är. jag är inte bara den som är den.   :)
saknar en person otroligt , tänkt på min gamle vovve nellie allt har bara kommit. men så kom rosanna , tess hem till mig en stund nu ikväll , det var riktigt skönt. fick man lite liv i luckan , en del skratt.
så nu när dom har stuckit så ska jag bädda ner mig i sängen , få denna kvällen att försvinna.


men under dagen idag så har det varit toppen , pluggade lite och sen åkte jag och sandra och kitty till nova lund , kollade lite , jag shoppade :) ett par nya chinos byxor i svarta (heta va dom på också ;) ) sen ett par nya mjukisbyxor, rouge, snygg klänning som kommer vara så nice på när man blir brun i sommar.
sen lämnade sandra mig på mobilia , där gick jag in på lagerhus , köpte ett nytt duschdraperi, matta , handdukar och det går i fin turkos blå färg typ riktigt  snyggt blev det , jag är nöjd. badrummet blev så ljust :) 


nej nu ska jag sova , ha det så bra allihopa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0