Måndag

Då är denna måndag snart slut ,det känns okej :) allt var bra i skolan idag , fast har varit rätt hängig tror jag börjar bli förkyld eller nåt.. tråkigt men det är bara att vila.
Fick tillbaka min ena tenta idag , jag fick ett stort leende när jag kollade på resultet för där stod det VG, jag trodde verkligen inte jag skulle få de. för som jag kämpande med den.. men stolt blev jag :)

idag när jag kom hem så åkte jag , fixade mina naglar , sen gick jag hem till linn, niklas och satt , snacka massa strunt , gosade med lille neo, busade med nellie.
och så visade jag min tenta  '*hihi* sen så gick jag , linn en lång runda på 2 timmar , det var så skönt. så gick vi till brofästet , satte oss där och pratade lite. har inte varit där på såå länge , det kändes lite konstigt men snacka om otroligt vackert det är när stjärnorna lyser , bunkeflostrand bara lyser upp..vi bara satt där , njöt. kul att få med linn att börja gå , aldrig fel med en ut och gå kompis :) så linn det ska bli en vana för dig !

I morgon är det den 24 mars , det är ju då min födelsedag..galet att det är redan i morgon.... som tur  e så slutar jag halv tolv , då hinner jag hem , fixa i lägenheten , baka en kladdkaka osv , för sen komma familjen , moster , morfar , christina hit och ska fira mig. ska bli mycket trevligt :)


nu ska jag sova så jag får min skönhets sömn. ha det bra alla

Kommentarer
Postat av: Mia Bencke

GRATTIS gumman!! Kramar

2009-03-24 @ 13:23:37
URL: http://miabencke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0