Tisdag!

Då är snart denna tisdag över också.. tycker veckorna går så himla fort , nästan för fort alltså.
Slutade kl 11 idag , det var riktigt skönt , jag var hemma halv tolv , så pluggade jag lite för  jag har ett prov på fredag i medicin mycket intressant och roligt ämne måste jag säga :)
Efter det gick jag hem till Linn för jag skulle hålla henne sällskap för niklas skulle iväg. Så nu kom jag precis hem , är ganska slut i huvudet, plugg , sen två tvilligar .men dom e ju bara för gulliga som små pågarna :)
Challe ringde mig innan idag , frågade om jag hade kunnat tänka mig att ha telenor bredbandet , det gjorde jag  såklart , det blev en otroligt bra deal danke charlie :) och inte nog med det så säger han att jag ska få en mobil telefon av honom i födelsedagpresent för han vet att jag inte är nöjd med den jag har och han vet att det är en skit mobil :) sååååå himla snällt blev jätte glad. Challe jobbar hos telenor så  han kan fixa han :) så jag ska få en ny mobil , tack vare challe.. tack så jätte mycket vännen för en fin födelsedags present.

Så ikväll är det desperate housewifes , jag ska plugga... så det blir en lugn tisdags kväll för min del...

Nu ska jag laga middag , sen ut , gå en runda.

ha det prima ballerina gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0