Fredag

Denna veckan har varit otrolig seg.. varit dunder förkyld i flera dagar , jag har inte varit sjuk sen lille leo smittade mig förra året , det var i nov.Men det va ju bra att det bara var en seg förkyldning.
Idag kl 13 så ska jag på en intervju i Vellinge på ett boende , jag hoppas verkligen att jag får det sommarjobbet. så jag kan börja spara pengar till min  och syrrans dröm resa till L.A :)

Syrran har precis ändrat min blogg , det var på tiden hihi... plus att det är kul med förändring ! tack så mycket Martina.
Ikväll blir det bara vara hemma , ta det lugnt , i morgon så blir det nog att jag och pernilla och sara sticker ner till höllviken , sätter oss på Millenium och har trevligt. Gillar den restaurang/puben.

Nu så ska jag börja göra mig i ordning inför mötet mitt :) håll tummarna. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0