Schlager

Ikväll blir det schlager hemma hos sandra, det kommer bli trevligt. brukar alltid bli en massa skratt när jag är där hemma , det gör ju inte kvällen sämre :)
jag brukar har schlager fest hemma hos mig varje år men inte detta året, utan i år blir det lugnt , skönt.

Innan jag ska hem till henne blir det storstädning i min lgh , det ser jag framemot inte för att här e stökigt men det är himla skönt att lämna sin lgh när det är rent , fräscht och då kommer man hem till det också!

Det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället =( så jag har inte så värst mycket att skriva om. men den 5 juni tar min syster studenten , den har hon längtat efter , det ska bli riktigt kul att se lill syrran springa ut från media gymnasiet, sen dagen efter den 6 juni så åker jag till spanien (alicante) och är borta till den 16 juni , det ska bli så underbart. har inte varit utomlands på fem år så detta är jag värd. vi ska bo i rosannas morfars hus därnere , vi är några st som ska åka.har lovat tommy en barrunda där nere som examen present från mig haha... kan ju se hur det slutar.. hmmm.....hihi och om den blir av ..återstår att se om han vill ha den eller inte.  :)

Hoppas ni alla får en bra lördag, för det ska jag ha iallafall. ska gulla en del med underbara leopold. han har blivit så stor nu, går på dagis och allt. han uppfattar saker mer och mer , det ända han gör är att skrattar åt en, han älskar när jag gör flygplanet med honom ,har honom i luften hihi... måste ju säga att ni har fått en underbar son , han kommer bli en busig , snäll kille precis som mamma och pappa. han kommer ju absolut sno uppmärksamheten på martinas student hehehe....
 nu ska jag städa , leka med texas lite för han bara står , kollar på mig just nu så jag får underhålla honom lite!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0