taylor swift

Just nu sitter jag i min soffan , njuter av taylor swift med hennes love storie.... så underbar låt , texten e så bra. ni borde lyssna noga på den. det är kärlek kärlek.... vill ha kärlek i mitt liv igen... feel so lonley.. men det är bara att bita ihop.. en söt pingla som mig så löser det sig säkert hahahahaha.... *ler* aja min tid kommer den också :) men inte än.

Men iallafall denna låten sätter sig i huvudet först så gilla jag den inte men sen har man lyssnat mer och mer på den i några veckor , nu e jag helt fast..
bara denna texten liksom  "Romeo take me somewhere we can be alone I'll be waiting,all there's left to do is run, You be the prince .and I'll be the princess it's a love story ,baby just say yes"
den säger så mycket... tycker jag iallafall..

nej nu ska jag sussa kudden min , skola i morgon :)

ciao


Kommentarer
Postat av: Adners

hi hi

2009-07-05 @ 12:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0