Tisdag

Denna dagen har varit hur bra som helst. i skolan gick allt galant som vanligt , på vägen hem så körde camilla (klasskompis) och jag inom limhamn , där köpte jag en super god sallad som jag tog med mig hem , va ju tvungen att få nåt i magen under lunch tiden. Sen satte jag igång med mitt skolarbete. Skulle skriva om två st sjukdomar som jag har redovisning om i morgon.
När jag var klar med det så gick jag över till Linn, gulla med hennes gossar och gulla med vovven självklart :) sen så bestämde vi oss för att ta en liten runda med Texas , det gick faktiskt bra :) och han tyckte det var hur skönt som helst.

Just nu sitter jag och väntar in att pappa ska titta förbi en liten runda , sen kommer pernilla och hämtar mig , då ska vi hem till henne och kolla på desperate housewifes , sen ska vi hem till mig och hon ska sussa över här.
slutar tidigt i morgon igen så hon stannar kvar hemma hos mig , sen på kvällen vid halv sju så ska vi ner till pildammsparken för att träna en cross träning som friskis och svettis har anordnat. så det ska bli kul att testa på det, är det roligt och attt det ger nåt så ska vi fortsätta med det sommaren ut.
Plus att vi ska köra lite jympa pass på ribban när det börjar nästa vecka. men för min del får det bli om 2 veckor för jag åker till spanien nästa helg den 6. sen hinner jag inte nästa vecka för alla studenter jag ska gå på.

nu ska jag sticka.. ha dte så bra puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0