VÅR

Våren den är så himla härlig , underbar :) man mår bra , är gladare , man får färg på huden , äter glass , åker rullor , ja man gör allt typ !
det har precis varit valborg , då blev dte lite firande hemma hos mig , det blev trevligt , alla va på bra humör som vanligt ! i fredags så va jag , rosanna ute , vandra lite på annestad , satt i parken , bara njöt av solen , sen tittade pernilla förbi också och sen så åkte vi hem till snärre för att grilla med några stycken , det var väldigt mumsigt :) sen sov pernilla hemma hos mig.
I lördags förmiddag så åkte jag rosanna och pernilla till limhamn köpte oss varsin baugette , sen åkte vi ner till ribban , kollade på snärre , nisse , fille , björk , nicke , osv när dom spelade landhockey , vi satt och tog det lugnt i solen , sen så spela vi fotboll med tommy.. grym man är eller vad hahahahaa..... men roligt var det.
På kvällen så gick jag , pernilla och en som heter mia på en fest här på annestad hos en killkompis till pernilla , det var trevligt där.

i dag så har det bara varit en lugn , härlig söndag , fånga in lite krafter till en ny skolvecka , tränings vecka :) hihi


 jag vill flyga :)    njuter i solen   haha liten biid men men.. gott med oboy iallafall,stöd min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0