Helgen

denna helgen har varit så lugn , skön och det ska man verkligen inte klaga på:) Slutade tidigt i fredags från praktiken, då bar det hemåt , så inhandla jag mat som jag skulle äta , det blev Tacos mumsigt.Sen vid halv åtta kom Madde hem till mig , då kolla vi på idol och snacka om allt möjligt.
Hon åkte hem vid lite över elva , då blev det ett långt , roligt samtal med Tysken:)
I igår (lördag) så åkte jag och träna med johanna , mia och det var så skönt och under tiden som stack och sola så träna jag vidare.Kände inte för att sola plus att jag hade inga pengar med mig!
Sen vid fyra kom jag hem till Lotta , då gick vi ner och handla middag till kvällen , lite gott:) bestod  av räkor , advokado, rödlök , bonjour ost, brie , smörgåsrån, vin ,fullkorns rostebröd , lätt majonäs :) den middagen var super god och jag kan säga att vi var otroligt mätta!
Efter ett tag så slog vi till med lite efterrätt , då blev det  chokladpudding och lite annat gott. Om man säger så vi hade en riktig tjejkväll med  god mat och roliga filmer, massa tjejsnack.
jag var hemma i lagom tid, det var skönt.
Idag ska jag hem till familjen en liten stund , äta söndags middag gott gott , sen kommer en som heter sandra hem till mig , vi arbetar på samma jobb i vellinge. och  vi ska kanske baka och kolla på one three hill , gossip girl är ju bara ett MÅSTE:). vädret är ju skit dåligt , riktigt tråkigt.nej nu ska jag fixa till mig lite innan jag ska hem till la familia. skriver kanske mer ikväll.
ha en bra söndag fast vädret är mindre roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0