Söndag

God morgon :) Då var denna helgen snart slut.. men den har varit bra. I fredags var jag med tysken , johanna , emma  och det var kul kul... dom är bara roliga dom tjejerna:) men vi va först hemma hos johanna , sen blev det ett ryck  och då åkte vi hem till en kille som heter joel  och han bodde på lilla torg , det var ju perfekt om man skulle sticka ut!
Det var en del hemma hos honom, det var roligt för där var folk man inte hade träffat på jätte länge!
Men kvällen var verkligen lyckad.

Sen igår så jobbade jag till halv tio på kvällen så efter det gjorde jag inte så värst mycket utan gick , la mig ganska tidigt och det var riktigt skönt.
idag är det 1 advent . det är ju sjukt . tiden har ju bara runnit i väg , jag ska in lite tidigare till stan innan jag ska till jobbet för jag ska se om jag hittar nån julstjärna som jag kan sätta i köksfönstret.

men min helg har varit bra , veckan kommer börja med att träna , köpa present till Lotta med sandra för vi ska hem till lotta på lördag , fira henne.Hon ska ha lite tillställning hemma hos sig för hennes närmsta tjejkompisar, det kommer bli super trevligt.

nej nu ska jag fixa lite , sen dra mig in till stan.. puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0