tanksprid förmiddag!

Idag har jag verkligen tänkt mycket om varför allt blev som det blev osv bara känt mig lite ensam men alla kan komma in i såna svackor men det är inte roligt för man grubblar precis allt i sitt huvud , en del saker är väldigt orättvist , varför skulle det hända mig mm.

Kom till praktiken iallafall halv två , då hann man inte med tänkandet , det var väldigt skönt för annars blir man ju små deppig och det vill jag ju inte bli :)!
Känns otroligt bra på praktiken , som sagt så är jag på infektionen 2 alla som jobbar där är helt underbara , jätte snälla.
Jag var hemma vid tio ikväll , då blev det lite soppa för min del , sen en lång och härlig dusch.Nu ligger jag nerbäddad i min härliga , nya säng love it:P

Nu ska jag sussa kudden min , drömma härliga drömmar hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte deppa gumman. Finns för mycket bra grejer i livet att vara glad för. Ring mig nästa gång så ska jag få dig på bra humör igen! Puss & Kram

2009-11-19 @ 12:37:26
Postat av: Maria

HIhihi jag hann ju inte deppa... för jag vet att jag har det så bra:)men jag ringer i vilket fall som hjärtat <3

2009-11-20 @ 00:05:15
Postat av: Anonym

ja det vet jag gumman.men hann inte deppa ...för jag vet att allt är toppen . klart jag ringer annars. men ringer ändå :P <3

2009-11-20 @ 00:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0