Tisdag!

Idag  vid tolv tiden så gick jag , hämtade Nellie , så mötte jag upp Rosanna . Vi gick en runda i Bunkeflo, sen så gick jag med Nellie till Klagshamn , det var en härlig runda , idag var det riktigt härligt höst väder.
Kom hem till familjen , Nellie hoppade av glädje när hon såg mamma och pappa och hon sprang runt i huset som en galning hehe. Hon är ju fortfarande valpen så det förstår jag om hon blir glad att träffa människor som hon tycker om :)Hon är en otroligt vacker hund!

Sen har jag varit , tränat med Mia ,det blev solning efteråt .Riktigt härligt.
Nu har jag precis duschat , jag har tänt levande ljus i vardags rummet , sitter bara njuter , lyssnar på Chris Brown.

Min dag gar varit väldigt aktiv men det är så dagarna ska vara. :) i morgon blir det träningen igen men då blir det inte på gymmet utan jag ska göra ett tränings pass , låt mig säga att det är grymt, fasar för det hehe men man  förbränner som attans :)Jag gör tränings passet där jag gymmar så det är skönt!

nej nu har desperate housewifes börjat, det får jag ikke missa !

see ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0