Torsdags kväll

AA då har denna veckan också tatt slut... helt sjukt vad veckorna går snabbt, det är nästan lite för snabbt! men men finns inget att göra åt de, bara skratta och vara glad:)

Helgen som var så va det fullt upp... Överaskningsfest för Kitty, sen i lördags så var jag på en stor års bal för lundaekonomerna , det var riktigt kul , spännande. kände ju ingen förutom madde men det gick hur bra som helst är ju väldigt social av mig :)
Kommer lägga upp lite bilder från kvällen, hade inte tid att ta så mycket foto för man hade fullt upp med den goda maten , allt dansande!
En upplevelse var det iallafall, kommer nog vilja gå på fler *ler*
Sen på söndagen så var det släktkalas för min lilla syster som har fyllt 19 :)kul att träffa min underbara släkt.men jag var tyvärr inte på topp var otroligt sliten efter lördagens håll igång.

I måndags så började jag praktisera på UMAS, jag hamnde på infektionen 2 ,riktigt intressant , jag trivs väldigt bra och min handledare är en ung tjej:)så det gör det ännu roligare tycker jag.
Känns som att jag jobbar där sjukt men sant.. synd att man inte blir betald förutom av CSN ..
Så nu har jag varit ledig ons, tors så då har jag bara tagit det lugnt, varit på ikea med syrran , sen åkte jag hem till louise och i dag har jag passat leopold en liten stund , sen har jag städat och bara kollat på film, slappnat av:)

Måste nanna kudden väldigt snart för jag börjar kvart i sju i morgon bitti..mindre roligt men timmarna går fort. galet att jag fortfarande är uppe..... men är inte så himla trött lite otis faktsikt, det är nog för att jag har tagit det lugnt under dagen.

Nu ringer Tysken .. ha det så bra , sov gott






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0