träning:)

Nu sätter min hård träning igång igen. börjar med powerwalk i början av veckan , i dag så hängde jag med johanna , mia till ett ny öppnat tjejgym i limhamn , jag säger bara underbart ställe. så jag köpte ett medlemskort där  så nu är det fullrulle. riktigt härligt.
variera med mina rundor , samt gym kan ju inte bli bätte.
Plus man konsentrerar sig bättre i skolan när man håller på med träning, det säger jag inte nej till iheller.
kan ju säga när jag powerwalka mycket innan så gav det resultat redan på tre veckor , nu är det som sagt dags igen fattar inte att jag sluta med de. men har man mycket att göra , man e trött så orkar jag bara inte..men nu får jag dra mig i kragen.

heja mig :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0