:)

Veckorna går alldeles för fort tycker jag. Denna veckan har varit super bra.
Jag jobbade måndag och tisdag, i Måndags så fyllde sara år , så efter jobbet så åkte jag in till Fridays för att möta upp Sara , sanna , Pierre , Alexander , sandra , Sofia, Challe för att fira Sara:)och den kvällen blev mycket trevlig , jag var inte så trött faktsikt efter att ha jobbat till kl 20   och sen i tisdags kväll  efter jobb åkte jag hem till Tysken, så handla vi hem kina mat  och kolla på film och bara snacka strunt. Mycket trevlig kväll .
I Onsdags  så stanna jag kvar i Höllviken för  jag skulle träffa Sara. Vi handla hem till middag , vi var ute , tränade hennes ena häst  , jag prova på att rida barbacka , det gick helt okej kändes lite ostabilt men jag ska träna på detta :) det är riktigt härligt att sitta på en häst rygg.
Sen Laga vi en god middag med kycklingfile , wok grönsaker , potatisgratäng och hemmagjorda vitlöks bröd.
På kvällen så åkte vi in till stan för att gå på bio , då blev det Shutter Island , den var bra.
I går (torsdag) så passade jag Leopold , vi hade en super dag  han och jag, han är så super go , han ska pussas hela tiden.  leo och jag var hemma hos Sandra , Björn vid halv fyra , då laga vi middag tsm , sen gick jag hem , träffa lallex en liten stund.
Resten av kvällen bestod av Disney filmer :P
I dag är det Fredag , jag börjar bli lite förkyld , har hostat typ hela natten , det är mindre kul men det är bara att bita ihop , bara jag inte får feber så!
Jag ska jobba ikväll  men bara 15.30 - 20.00 så det är inte så lång arbetsdag så det är skönt.
Lördag ska jag jobba 7.30 - 20.00 , jag har två timmars rast på eftermiddagen så det är ju skönt iallafall , sen efter jobbet ska jag , sara  och sandra till Svedala på fest hos Alexander Barth. men det blir väldigt lugnt för min del för jag ska jobba samma tider på söndag som jag gör på lördag..
Bilder sen i måndags
Lite knäppa bilder men man ska ha barnasinnet kvar , det är mycket viktigt.
Ha en bra fredag , Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0