7 Feb

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev härinne... men har haft så otroligt mycket att göra. Skola , jobb , inlämningar , tentor , vännerna osv
Allt detta fortsätter fram till slutet av feb , sen blir det bara fyra dagar i mars och sen slutar jag skolan , är utbildad.. riktigt underbart..
Kan ju erkänna att jag e smått skoltrött nu men får ju inte ge upp den sista biten , tur man har vänner och familj som peppar en :)

Denna helgen  har  varit otrolig skön , lugn i fredags så var jag hemma hos Sandra , Björn (han var inte hemma) ,Johanna var också med:) då hade vi räk kväll , margänswiss till efterrätt :P man får ju gotta till det i bland.Dom har precis flyttat hit till Annestad så det är nära , bra.
Jag passade Linn , Niklas vovve Nellie så jag tog henne på några rundor under kvällen också.. man får ju ställa upp för varann men det var riktigt skönt att vara ute i den friska luften :)

Igår (lördag) så åkte jag ner till Skanör min moster har typ flyttat dit nu hennes kille bor där, då hade vi det mysigt under förmiddagen fikade och pratade massa strunt :) alltid lika trevligt. efter det blev det en skåne resa för mig. Skulle till trelleborg för att möta upp Sandra K , sen skulle vi stor handla och sen hem till henne i limhamn.Hon skulle ha middag för mig , två andra tjejer , så bidrog jag med att laga middagen , hjälpa henne.  jag tog fram mitt älsklings recept på skaldjursgryta   den är så god! Maten blev jätte bra , tjejerna blev så nöjda :)
Efter det kom tre killkompisar till sandra , så drack vi lite vin  och hade jätte trevligt. Dom skulle ut men jag åkte hem , la mig i lagom tid. jag palla inte med utgång denna helgen.

idag blir det lugn , skön söndag  ska göra lite skolarbeten hade jag tänkt , sen ikväll ska jag och sara hem till tess , ha filmkväll med rosanna  och några stycken. För i morgon åker rosanna till  shanghai och sen till australien , är borta i ett år.

Nu ska jag fixa lite i lgh !

ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0